Tempu di l'esposizione: 10-12 dicembre 2024
Industria di l'esposizione: Auto Parts
Locu di l'esposizione: Dubai International Convention and Exhibition Center
Ciclu di mostra : una volta à l'annu
Presentazione di l'esposizione
L'Exhibition International Auto Parts and Aftermarket Service (Automechanika Middle East) hè stata prima in 2003 è si tene annu. Hè a più grande è più efficaci esposizione prufessiunale di pezzi di auto in u Mediu Oriente. Hè unu di i rami glubale di u giant di mostra di fama mondiale Frankfurt Exhibition Company Automechanika.
U 21st Dubai International Auto Parts and Aftermarket Service Exhibition si terrà à u Dubai World Trade Center da u 10 à u 12 di dicembre di u 2024.
Quist'annu, avemu allargatu à 17 sale di mostra, a scala di mostra hè aumentata da 18%, è ci sò più di 2,200 espositori. Basendu nantu à u successu di u nostru avvenimentu precedente, cumprese 14 sale di mostra, più di 1,900 espositori da più di 60 paesi è regioni, è 20 padiglioni internaziunali, simu pronti à accoglie più capi di l'industria è innovatori.
Dubai Automechanika hè unicu in a so gamma è a prufundità di l'offerte, senza altru spettaculu in u Mediu Oriente più largu chì copre a gamma completa di prudutti è servizii in l'industria aftermarket di l'automobile.
I visitatori ponu aspittà di scuntrà espositori di più di 55 paesi chì mostraranu i so prudutti è servizii, chì sò largamente divisi in ottu sezioni di prudutti.
Esibizioni
Diversi pezzi d'auto, lampi d'auto, apparecchi elettrici, pulizia di l'auto, teste, mantenimentu, prudutti di bellezza, diversi attrezzi di riparazione, arnesi, bellezza di l'auto, prudutti è equipaghji decorativi, equipaghji di benzina è benzina, pezzi d'auto, accessori auto, elettronica di veiculi, riparazione attrezzature, mantenimentu di veiculi, pittura di veiculi, riciclamentu ambientale, etc.
1. Auto parts: pezzi è OEM, sistema di trasmissione, sistema di chassis, ingranaggi è dispusitivi di trasmissione, etc.;
2. Accessori auto: accessori generale è OEM, mudificazione di disignu, pneumatici generale è rimi di pneumatici, etc.;
3. L'elettronica di u veiculu: e parti elettroniche è l'equipaggiu di illuminazione, l'audio di a vittura, u sistema di divertimentu elettronicu, u telefuninu hands-free di a vittura è l'altru equipamentu di cumunicazione, l'equipaggiu di l'aria condizionata di a vittura, etc.;
4. Riparazione di l'equipaggiu: l'attrezzatura è i materiali di l'officina di riparazione, l'equipaggiu di misurazione è di prova di diagnostica, l'attrezzi di riparazione è a tecnulugia, a piattaforma di elevazione, l'equipaggiu è i servizii di salvezza stradale è di rimorchiu, impianti di fabricazione è magazzini di almacenamentu, etc.;
5. Mantenimentu di i veiculi: stazioni di benzina è stazioni di serviziu, mantenimentu di veiculi, machini di pulizia è equipaghji, prudutti di bellezza, etc.;
6. Pittura di u veiculu: l'equipaggiu è i materiali di a pianta di pittura spray, a tecnulugia è i materiali antiruggini è antiruggini di veiculi, etc.;
7. Riciclamentu di l'ambiente: trattamentu è riciclamentu di i rifiuti, tecnulugia è prudutti di prutezzione di l'ambiente, etc.
U fondu di u mercatu
In u 2017, a vendita di l'aftermarket di l'automobile hà righjuntu $ 12 miliardi, è u numeru tutale di i punti di vendita aftermarket hè stimatu à 50 000. Parte di vendita di parti di vendita: 22% pneumatici; 7% di lubricante di lubricante di u mutore; 5% pulizia di vittura; 5% batterie, 4% parti di sistema di frenu; 2% parti elettriche / illuminazione; 55% altri.
En 2022, l'aftermarket di l'automobile di u Mediu Oriente hè previstu di ghjunghje à $ 16 miliardi, è a quota di vendita di u settore di i veiculi: veiculi cummerciale 89%, vitture di passageri 11%.
I risultati di l'inchiesta nantu à a visione di l'aftermarket di l'automobilistica di u Mediu Oriente in u 2025: 51% aspettanu di fà cambiamenti maiò à a so attività in cinque anni, 46% crede chì l'aftermarket automotive regiunale cambierà in i prossimi cinque anni per via di cambiamenti tecnologichi, è U 37% crede chì e novi tecnulugii ligati à a mobilità elettrica, ibrida è autonoma porranu considerablemente novi opportunità di cummerciale à a regione.
U sviluppu di u mercatu di l'automobile è di l'aftermarket di l'automobile in u Mediu Oriente hè imparable. In più di l'altu livellu di cunsumu è altri motivi, ci hè un fattore assai impurtante - u trasportu publicu in i paesi di u Mediu Oriente, in particulare i paesi di u Golfu, ùn hè micca bè sviluppatu. Per l'automobile, ùn ci hè micca cumpetizione di u trasportu ferroviariu.
U mercatu di l'automobile di Dubai si irradia in Far East, Asia Meridionale, Africa è altri paesi di u Golfu. A quantità di l'aftermarket di l'automobile di Dubai solu righjunghji 3 miliardi à 4 miliardi di dirhams à l'annu, una grande parte di quale hè u cummerciu di riesportazione, chì cunfirma ancu più a pusizione centrale di Dubai cum'è un portu di cummerciale di riesportazione chì radia u Mediu Oriente.
Dati da l'ultima sessione
Automechanika Dubai hè distribuitu in 14 sale di mostra di DTC, è a zona di mostra hè aumentata di 79% in paragunà cù l'annu precedente.
A mostra hà un totale di 20 pavilioni naziunali, cumprese Turchia, Germania, Italia, India, Corea di u Sud, Malasia è Cina. A mostra hà un totale di 52,469 visitatori prufessiunali da 161 paesi.
A mostra hà più di 1,900 espositori da più di 60 paesi, cumprese 564 cumpagnie cinesi. L'area netta di i cabine cinesi hà righjuntu 7.407 metri quadrati, di i quali 71 espositori apparsu in questa mostra in forma di installazione persunalizata, cù una zona cruda di più di 2.700 metri quadrati.
Tempu di post: 17-10-2024