Rivista di l'esposizione
U Russian MIMS International Auto Parts Exhibition hà iniziatu in 1999. Hè l'avvenimentu prufessiunale più internaziunale, più grande è cumpletu in l'industria di a fabricazione di l'automobile in Russia è a regione CIS. L'area di mostra di sta mostra hà righjuntu 60 000 metri quadrati. A mostra di quattru ghjorni hà riunitu 1,585 cumpagnie da 21 paesi è regioni per participà à a mostra. Più di 60 000 prufessiunali anu visitatu sta mostra, è tutti i dati anu stabilitu record storichi.
U mercatu di l'automobile russa è di i pezzi di ricambiu hè unu di i mercati più attrattivi in u futuru. U so sviluppu hà riunitu marchi naziunali è internaziunali ben cunnisciuti, dendu à parechji pruduttori di pezzi d'auto è fornitori cù opportunità per espansione i so mercati. L'Esposizione Russa di Auto Parts MIMS eccelle è si concentra nantu à u mercatu lucale di l'automobile è di i pezzi russi, presentanu espositori è visitatori cun un forte impattu dopu l'effettu cumminatu. A mostra riflette cumplettamente u mercatu attivu di l'automobile è di i pezzi di Russia, è l'esposizione copre tutti l'elementi di l'intera industria di l'automobile: da l'ultimi disinni di l'automobilisti internaziunali à i pezzi d'auto, l'accessori è l'equipaggiu di mantenimentu.
Pavilion Chinese
Cum'è l'agente ufficiale di a mostra, Yuanda International Exhibition Co., Ltd hà urganizatu parechje cumpagnie chinesi per participà à a mostra in Russia. Duranti u periodu di mostra di quattru ghjorni, l'espositori anu cumunicatu è negoziatu cù i cumpratori, anu sviluppatu u so propiu affari è stabilitu novi cuntatti di cummerciale, è attivamente esploratu novi mercati.
Più di 1,000 espositori chinesi anu participatu à sta mostra, cuntendu più di 65%. L'imprese cinesi anu mostratu una gamma completa di prudutti cum'è pezzi, forniture, guaranzia è pneumatici in l'esibizione, chì furnisce mostra di alta qualità per i cumpratori prufessiunali à sceglie. I cabine di mostra speciale di a Cina occupavanu una parte di u Forum Hall è tutti i Saloni 7.3 è 7.4. A bella maghjina hà purtatu più trafficu à e cumpagnie chinesi.
L'espositori chinesi anu purtatu una gamma completa di prudutti cumpresi sistemi di mutore, sistemi di chassis, apparecchi elettronici, pneumatici è roti, arnesi di mantenimentu è equipaghji, etc., è vincenu assai elogi da i cumpratori russi è internaziunali cù una qualità eccellente, prezzi raghjone è servizii perfetti. Quasi tutti l'espositori sò ghjunti à u situ di mostra di Mosca per scuntrà è parlà cù i cumpratori in persona. A dumanda urgente di i prudutti chinesi da i cumpratori russi attrae una grande folla di persone.
MIMS 2025
A Mosca Auto Parts Exhibition (MIMS) ùn hè micca solu un grande avvenimentu per l'industria automobilistica russa, ma ancu una riunione impurtante di a catena globale di l'industria automobilistica. A mostra hè grande in scala è copre una larga gamma di prudutti, chì copre ogni tipu di linee di produzzione da pezzi di auto, forniture auto à l'industria di mantenimentu di l'auto. L'espositori ponu presentà e tecnulugia novi, novi prudutti, cuncetti di design è servizii.
MIMS hè una finestra impurtante per e cumpagnie chinesi di pezzi di auto per entra in i mercati russi è CIS. L'imprese cinesi ponu participà à l'esibizione per capiscenu più i bisogni è i tendenzi di i mercati di l'autoparte russa è CIS, stabiliscenu cuntatti cummerciale cù contraparti lucali è internaziunali, è espansione u mercatu.
U mercatu di i pezzi d'auto in Russia hà un grande potenziale è prospettive larghe
Cum'è unu di i più grandi mercati di l'auto in Europa, i pezzi di l'auto di Russia è u mercatu post-vendita hà cuntinuatu à calà in l'ultimi anni, chì mostra un forte momentu di crescita. Cù l'aumentu cuntinuu di u numeru di vitture lucali è a diversificazione crescente di a dumanda di i cunsumatori, più di u 60% di e parti di e vitture domestiche russe s'appoghjanu nantu à l'impurtazioni, è a dumanda di pezzi d'auto d'alta qualità, costu-efficace è post-vendita. servizii hè diventatu più urgente, facennu cumpagnii stranieri auto parts ghjucà un rolu impurtante in u mercatu Russian.
Di fronte à e difficultà di a carenza è di l'aumentu di i prezzi in u mercatu russu, l'imprese cinesi di pezzi di l'auto anu introduttu novi opportunità di cummerciale. Cum'è una di e fonti principali di i pezzi di l'auto russu, a Cina hà un forte vantaghju cumpetitivu in u mercatu russu cù i so prudutti d'autoparte d'alta costu-efficace, è a parte di marchi chinesi in u mercatu russu cuntinueghja à cresce. Cum'è una piattaforma impurtante chì cunnetta l'offerta è a dumanda, MIMS ùn hà micca solu introduttu assai pezzi d'auto è tecnulugii avanzati internaziunali à u mercatu russu, ma hà ancu furnitu à e cumpagnie lucali russe opportunità preziose per dimustrà a so forza è espansione i mercati internaziunali.
Tempu di post: 05-09-2024